CONDADO/LOURIñA

Cabaleiro y Besada se enfrentan por el PXOM

La socialista Marina Cabaleiro con su socio de gobierno, el alcalde, Marcos Besada.
photo_camera La socialista Marina Cabaleiro con su socio de gobierno, el alcalde, Marcos Besada.

El PSOE abandonó la reunión tras no estimarse su propuesta 

Otra vez surgen fricciones en el bipartito que gobierna el Concello de Salceda de Caselas. Esta vez, a causa del Plan Xeral. Y el enfado llega a tal punto, que los socialistas ya adelantan "que no apoyarán  ninguna aprobación inicial sin que el PXOM sea conocido por los vecinos, y se incorporen al mismo tanto las propuestas de la cidadanía como las de todos los grupos de la corporación".
    La tensión suscitada en la reunión informativa sobre el Plan Xeral, desembocó en el abandono de la teniente de alcalde, Marina Cabaleiro, que decidió marcharse  tras comprobar que su propuesta de abrir a la participación ciudadana la elaboración del documento inicial, no fue tenida en cuenta, a pesar de exponer su razonamiento esgrimiendo que lo hacía “tendo en conta que estamos a falar dun dos documentos máis importantes do Concello, o Plan Xeral que rexirá Salceda a lo menos durante as dúas seguintes décadas”.
    Cabaleiro, portavoz, socia de gobierno y única representante del Partido Socialista en la corporación, hizo constar que "o noso grupo, considera que antes de remitir á Xunta de Galicia para o informe previo da aprobación inicial do Plan Xeral, débese informar á cidadanía do documento e dos cambios que este novo proxecto pode supoñer para os veciños de Salceda". Esta nueva controversia entre el bipartito de gobierno (Movemento Salceda-PSOE), suscita otra vez  el resquemor de quien sostiene la alcaldía en esta legislatura. Y ante eso, miembros de la ejecutiva socialista local entienden que “un plan xeral, máxime cando é algo que levamos anos agardando, non se pode iniciar no minuto 90 dunha lexislatura, sen expoñelo ante os cidadáns, e nos parece que este tipo de movementos de última hora non son éticos”, afirman. “Queremos un PXOM, transparente, que conte coa participación cidadá na súa elaboración, que sexa o Plan Xeral dos veciños e non dos políticos de turno, e iso, non está garantido coa proposta unilateral do alcalde; nin entendemos tanta premura nin o seu proceder a escasos meses das eleccións municipais, cando leva xa anos gobernando e xestionando esa área”.n

Te puede interesar