SOCIEDAD

Termatalia reúne expertos de turismo saludable de 40 países

Esta oferta turística "crecerá o dobre que o turismo convencional nos vindeiros anos”, señaló Rubín

José María Faílde, Rosendo Fernández, Marisol Díaz, Jesús Vázquez y Alejandro Rubín, durante la presentación de Termatalia.
José María Faílde, Rosendo Fernández, Marisol Díaz, Jesús Vázquez y Alejandro Rubín, durante la presentación de Termatalia.
Termatalia reúne expertos de turismo saludable de 40 países

n n n  La feria de turismo saludable Termatalia, que abrirá este jueves sus puertas en el recinto ferial de Expourense, contará en esta decimoséptima edición con la participación de "representantes da industria termal de 40 países, así como máis de 50 ponentes e o redor de 260 expositores", según avanzó el director de esta feria, Alejandro Rubín.
Entre otros detalles, el recinto ferial albergará una recreación de "un balneario termal e teremos tamén un bar de augas e unha zona de alimentación saudable, así como outra de shopping", añadió Rubín en la presentación de un evento que arrancó ayer con los cursos de   formación pre-feria y que rematará el sábado con las visitas programadas de los profesionales reunidos en torno a la feria a tres de los destinos termales que ofrece la provincia -la Eurocidade da Auga Verín-Chaves-Vidago, la provincia termal de Ourense (Celanova-Bande-Lobios) y la capital termal Ourense, con recorrido por casco histórico y áreas termales de la ciudad-, además de Santiago de Compostela.
Rubín, por otra parte, recordó que "os tres países que foron sede de Termatalia máis o do ano que ven suman 400 millóns de persoas", un amplio mercado potencial al que llega la "marca Galicia e Ourense termal", apuntó el gerente de Expourense, que subrayó que este turismo saludable "crecerá o dobre que o turismo convencional nos vindeiros anos, según tódolos expertos".
Entre las actividades paralelas de esta edición se encuentra el II Simposium Internacional sobre Termalismo y Calidad del Agua, que según explicó el director de planificación del Campus da Auga, José María Faílde, "reunirá a casi 100 ponentes e uns 200 congresistas".
Rosendo Fernández, vicepresidente de la Diputación provincial, explicó, durante su intervención, que el organismo provincial aprovechará Termatalia para "dar os últimos datos de usuarios e incidencia do Programa de Turismo Social provincial, que cada ano vai a máis".
Por su parte, el alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, destacó la importancia de un evento que es "o mellor escaparate para a nosa oferta como cidade da auga", y explicó que el Concello participará activamente con la feria "pero tamén con actividades como o Yoga nas Burgas, o vindeiro sábado, ou o cine, no mesmo escenario, o martes -por hoy- e o xoves".
Finalmente, la delegada territorial de la Xunta, Marisol Díaz, destacó la importancia de Termatalia como "única feira internacional sobre termalismo" de toda España, así como la apuesta de la Xunta por este sector turístico a través "do Plan Termal, a señalización de establecementos termais ou o Plan  de Termalismo 2020".
La Agrupación Europea de Cooperación Territorial (AECT) Eurocidade Chaves-Verín participará también en la feria con un stand turístico promocionando la marca transfronteriza, donde se llevarán a cabo concursos, tratamientos termales etcétera. Además, presentará a los touroperadores el proyecto "Balneario de Caldeliñas. El termalismo romántico como factor de descubrimiento turístico".n