Flores en recuerdo del apuñalado en la antigua estación de autobuses de Vigo
SUCESOS
El colectivo Os Ninguéns colocó un ramo a las puertas de la chabola en la que residía la víctima
El colectivo Os Ninguéns depositó este viernes por la mañana un ramo en homenaje a la víctima del crimen de la vieja estación de autobuses de Vigo. Colocaron flores a las puertas de la chabola en la que residía y donde todavía hay restos de sangre.
La víctima recibió al menos dos puñaladas en el cuello, otra en el corazón, así como en la parte de la axila y los brazos, en lo que mostraría heridas defensivas. La mujer con la que convivía fue detenida como presunta autora del crimen.
Mensaje del colectivo Os Ninguéns
"Sobre o impactante suceso ocorrido na tarde do xoves 6 de novembro na estación de autobuses, un apuñalamento con resultado de morte dun dos moradores sen fogar da vella estación, cómpre recalcar unha vez máis que as persoas que pernoctan neste lugar están gravemente empobrecidas, vulnerabilizadas e moitas delas teñen condicións de saúde complicadas (enfermedades físicas e/ou mentais) que se ven empeoradas polo contexto de senfogarismo, que as cronifica e potencia.
Lamentamos profundamente o sucedido e desexamos que canto antes se tomen medidas para que o resto das persoas que aínda pernoctan no lugar sexan reubicadas nunha alternativa segura e confortable.
Queremos lembrar, e reafirmámonos, no último texto que lemos na estación cando acudimos a reivindicar a urxencia de solucións inmediatas para estas persoas, que hoxe pasarán a noite en shock nun espazo que non é axeitado para a pernoita de Ninguén.
Pedimos tamén aos medios de comunicación que nestes difíciles momentos colaboren empregando unha linguaxe coidadosa e sensible ao cubrir este suceso, evitando palabras estigmatizantes como 'indixentes, sinteito…' para tratar o tema con todo o respecto e a prudencia que merece.
Son persoas, sen fogar".
Contenido patrocinado
También te puede interesar