Condado/Paradanta
El arte urbano cambia la estética del IES de Salvaterra
La sorpresiva “dimisión” del alcalde con sus concejales de AporM, suscitaba un día después de producirse, muchas dudas no solo entre los grupos municipales de la oposición sino también entre una mayoría de vecinos, ya que, cuando se postuló Xoán Carlos Montes ‘Calis’ como aspirante a la Alcaldía en el pleno de investidura (2023), ya sabía de sobra las dificultades que entrañaba la gobernabilidad del Concello al no contar con mayoría, sino por el contrario, con una oposición mayoritaria de PP, BNG y PSOE de 5 a 6 concejales. Por lo tanto, la presión estaba asegurada desde el inicio del mandato. “Agora renuncian e din que gobernen outros, dimitindo nas súas funcións, pero non renunciando expresamente a que goberne a lista máis votada”, señala la portavoz municipal socialista, Violeta Lois, preguntándose “que gaña a veciñanza de Mondariz con esta dimisión, cando o dimitido se reserva o dereito a seguir gobernando sendo a lista máis votada?”
Desde el PSOE llevan un año viendo como el desorden en este gobierno “é público e notorio”, en materias que afectan directamente a los vecinos, y recuerda que “nós sempre mostramos a nosa vontade de diálogo, pero a arrogancia do alcalde sempre fixo inviable os acordos”. Los socialistas "imos estar sempre ao dispor do mellor para Mondariz, e non imos permitir que se poña a Mondariz en perigo coas súas actuacións, esperando poder debatir e tomar posición responsable na que obraremos pensando na veciñanza”. Violeta Lois, también se dirigía ayer a los vecinos para aclarar conceptos sobre el comunicado de AporM dando cuenta de la renuncia del alcalde y su gobierno: “Acúsanos de non aprobar os orzamentos 2024, cando a realidade é que os socialistas no que estamos en contra é da segunda dedicación exclusiva que propon, e deixámolo claro nas reunións mantidas ao igual que sempre dixemos que iamos aprobar os oezamentos”. “Fixemos unhas enmendas no pleno, que foron debatidas e aprobadas, pero o alcalde retirou o orzamento e non se puido aprobar”. Y ante esta retirada, los socialistas “presentamos un requerimento que está pendente de contestar, xa que nós consideramos que os presupostos están aprobados”, señala la portavoz municipal.
El portavoz del PP, Pablo Barcia, señala que las tres formaciones de la oposición “representamos case o 60% da veciñanza”, dato que, el alcalde en minoría, “coa súa arrogancia non acaba de entender”. Y coincide en críticar la "mala xestión e desidia do goberno".
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último