"Pasaporte Galego", con el productor Carlos Vasallo

El programa, que se emite esta noche, retrata a gallegos de la diáspora

Isabel Gallego con el productor de origen gallego y afincado en Miami Carlos Vasallo, en una imagen del programa.
Isabel Gallego con el productor de origen gallego y afincado en Miami Carlos Vasallo, en una imagen del programa.
"Pasaporte Galego", con el productor Carlos Vasallo

La conocida actriz y presentadora de la TVG Isabel Blanco presenta esta noche, a las 23,10 horas, el tercer programa de "Pasaporte Galego" -dedicado hoy al productor Carlos Vasallo-, que "a través das historias de galegos na diáspora quere poñer en valor o sentimento de pertenza con Galicia", explica Blanco, que estuvo barajando la idea de este programa "por espazo de catro ou cinco anos" antes de que se hiciera realidad.
Apunta la actriz que el hecho de que ella esté presentando el programa "é accidental porque eu só tiña pensado estar detrás das cámaras e bastante tería con iso, pero finalmente en televisión consideraron que era positivo terme de nexo para estas historias".

El programa habla de siete ciudadanos y explica "en qué medida foron mimetizandose cos seus países de acollida e de qué xeito segue presente o seu vínculo con Galicia; o denominador común é  que as sete historias teñen dunha maneira explícita un lazo moi potente con Galicia".
En cuanto a la estructura, "é un programade viaxes e de entretenemento, no que as imaxes búscase que funcionen case sen audio", señala la promotora de la idea. Isabel Blanco reconoce que esta nueva aventura televisiva fue compleja y significó para ella "un salto no vacío, xa que desempeño funcións que nunca fixen; pero agora estou moi contenta co acadado".
El protagonista de la semana pasada de este programa fue el actor en Hollywood Carlos Leal, "que durante 25 anos non volveu a Galicia e sentiuse moito máis íntegro e completo volvendo; digamos que as emocións non lles prestamos habitualmente tanta importancia e neste programa retrátanse, esa xeografía humana, cómo son eses personaxes por dentro e ese sentimento de pertenza a Galicia".

protagonistas
Los protagonistas de estos siete programas no son gratuitos, se trata de gente de entre 30 y algo más de 80 años "que teñen historias que contar, moi coñecidos no seu entorno, pero grandes descoñecidos en Galicia", remarca Blanco. Hay desde una escritora en Brasil hasta un especialista en cine de acción, un creador de un sistema de enseñanza de idiomas sin gramática, un actor, un productor... "todos eles cunha historia que contar".
La más inmediata, este mismo lunes, es la de Carlos Vasallo, reconocido productor afincado en Miami, que "fixo un hoco na súa apretada axenda de executivo televisivo e regalou parte do seu tempo a Pasaporte Galego para voltar a Galicia neste programa".
Los espectadores podrán seguir este reencuentro del prestigioso productor -para muchos más conocido como padrastro de la popular cantante Paulina Rubio- con su tierra de origen, pero también hacer un recorrido por los estudios televisivos que el empresario tiene en Miami. Es uno de esos siete retratos de la diáspora que Isabel Blanco muestra cada lunes en la TVG.n