"Non esquezamos que son os alcaldes os elixidos pola cidadanía"

El nacionalista César Mosquera quiso destacar que son un "equipo cohesionado"

Publicado: 23 jul 2022 - 00:00 Actualizado: 23 jul 2022 - 11:53

César Mosquera, durante su intervención.
César Mosquera, durante su intervención.

El vicepresidente de la Deputación, César Mosquera, quiso destacar que el primer cambio al que se sometió la entidad fue que dejó de ser presidencialista “somos un equipo cohesionado, estou moi satisfeito do que fixo este goberno, sen obviar que estamos nunha situación complicada con nubarróns como o covid ou a crise, fixo as cousas razoablemente ben”, indicando que en muchas áreas consiguieron ser referencia gallega e incluso estatal.

Mosquera insistió en que lo peor que le puede pasar a un gobierno de la Deputación: “é que esqueceza que son os alcaldes os elixidos pola cidadanía, non nós, e actuar con humildade”. En esta línea, afirmó que “sacámonos do medio o que tensionaba as deputacións, o plantexamento ‘que hai do meu’, onde os rexedores tiñan que esforzarse por ser escoitados”. Indicó que con iniciativas como el Plan de Concellos se evitan “que teñan que vir a pedir”.

El vicepresidente aseguró que en los 31 años que lleva en la institución “non vin un goberno monocor sen tensións, nós somos dous partidos, pero coas directrices moi claras, é un goberno exemplar”.

Durante su intervención, el vicepresidente nacionalista reconoció no ser partidario de las diputaciones, “tal e como están non teñen sentido, ou se modifican ou se erradican; pero xa que estamos nesta institución, hai que ubicarnos ben”.

Se lamentó que un año más, los asistentes al acto como público estén al sol, “mentres nós estamos á sombra, temos que melloralo”, apuntó.

Contenido patrocinado

stats