Leite: 'O PSOE de Moaña debe ser oposición nestes 4 anos'

Exedil y con 23 años de militancia culpa al BNG de que no hubiese pacto tras el 22-M

El exconcejal del PSOE de Moaña, José Luis Leite Fraga, con 23 años de militancia, tiene claro que 'non se pode pensar nunha moción de censura antes dun ano ou ano e medio, e sempre e cando o goberno municipal demostre que non é capaz de gobernar en minoría. Ten que haber un motivo para presentar unha moción de censura', abundó, asegurando a continuación que eso es lo acordado el pasado sábado en la asamblea de la Agrupación Socialista moañesa.

J. Luis Martínez

Publicado: 29 jun 2011 - 09:51 Actualizado: 10 feb 2014 - 12:39

José Luis Leite dice que hay que esperar para ver si el PP es capaz de gobernar en minoría.
José Luis Leite dice que hay que esperar para ver si el PP es capaz de gobernar en minoría.

La asamblea del BNG, celebrada el pasado día 22, acordó tratar de pactar con el PSOE un nuevo gobierno municipal y presentar una moción de censura al PP, al sumar los 7 concejales nacionalistas y los 2 socialistas la mayoría absoluta. Cabe recordar que el día 11, en el pleno de elección del alcalde, el edil del PSOE, Arturo González, votó en blanco provocando que el cargo fuera a parar a manos del candidato del PP, José Fervenza Costas, número 1 de la lista más votada.

Leite, concejal socialista desde finales de años 80 a 2003, sostiene que antes de año y medio realmente no hay tiempo para comprobar si el PP es capaz de gobernar en minoría, 'sempre terá que haber un motivo, problemas co persoal municipal, non dar aprobado o orzamento, pero antes de ano e medio nunca haberá ningún motivo', reiteró. 'O BNG pode presentar ao PSOE unha proposta de pacto, que será estudada, pero sempre terá que haber un motivo para presentar a moción despois dun tempo prudencial', puesto que en el caso del presupuesto municipal el PP deberá negociar y no es descartable que pueda alcanzar acuerdos con el Bloque o con los socialistas, dijo desde la experiencia.

Además, 'a culpa de que Moaña non teña goberno de esquerdas a ten o BNG, e o pobo non entendería agora unha moción de censura sen haber problemas graves no Concello. O BNG tivo a oportunidade de manter a Alcaldía, pero desprezou ao PSOE e quedou sen ela', recalcó.

Leite entiende que 'o pobo quiso que PSOE estivera na oposición, polo que os concelleiros teñen que facer un bo traballo nestes 4 anos, facer unha política boa para Moaña, apoiar o que sexa bo para o pobo e rexeitar o que non o sexa, para acadar un bos resultados no 2015'.

En definitiva, el exedil socialista aconseja al nuevo alcalde 'que goberne con tranquilidade', y al BNG que asuma que está en la oposición, 'Millán que estea tamén tranquilo na oposición, pois a asemblea socialista xa falou', aunque si el Bloque quiere presentar una mocion de censura 'alá eles'.

Otros militantes del PSOE también se manifestaron en ese sentido, e incluiso fueron más críticos con el BNG, al que calificaron de 'propotente' en la negociación del pacto, y de quererles 'de alfombra'.

Contenido patrocinado

stats