El BNG de Soutomaior critica el alcance del 'catastrazo'

Redondela

Los nacionalistas aseguran que la subida afecta a numerosos vecinos del municipio

redacción. vigo localad@atlantico.net

Publicado: 15 mar 2016 - 10:44

La recalificación afecta a todo tipo de propiedades.
La recalificación afecta a todo tipo de propiedades.

nnn El BNG de Soutomaior ha manifestado su preocupación ante el hecho de que estos días estén llegando a cientos de vecinos del municipio cartas remitidas desde el Ministerio de Hacienda para notificarles que tienen que pagar importantes cantidades de dinero por la regularización catastral de sus propiedades. Esta "polémica" regularización está teniendo "graves consecuencias no concello de Soutomaior xa que son centos as propiedades afectadas e os gastos que implica a regularización son importantes. Só polo feito de regularizar unha edificación, os veciños que reciban esa notificación terán que pagar como mínimo unha taxa de 60 euros por cada unha das propiedades afectadas e a a esa taxa terán que sumarlle en moitos casos os custos derivados do IBI e os gastos de tramitación".

Desde el BNG recuerdan que el gobierno municipal del PP, pese a llevar 21 años gobernando, nunca actualizó los valores catastrales, siendo la última revisión del año 1991. En este sentido el portavoz nacionalista Manu Lourenzo señalaba que "unha vez máis Agustín Reguera non fixo os deberes e son os veciños os que teñen que pagar a súa incompetencia. Se o PP de Soutomaior tivese feito os deberes, tal e como acontece en moitos outros concellos, moitos veciños non terían que estar pagando agora esta taxa".

En ese sentido el portavoz nacionalista recordaba que en las actualizaciones no se les cobra a los vecinos frente a lo que acontece en el catastrazo que en los imponen donde se pasa la factura directamente a los vecinos. Asimismo los nacionalistas denuncian que las consecuencias van mucho más allá de pagar la tasa o de pagar el IBI. "Vai afectar mesmo nas becas dos nosos fillos xa que galpóns e galiñeiros van computar como propiedades facendo crer que os nosos labregos sun unha especie de Amancios Ortegas do rural", asegura.

El portavoz nacionalista también criticó que el hecho de que el gobierno local tenga que contratar ahora una empresa para tramitar los recursos. "Xa hai meses que denunciamos que isto ía a acontecer e unha vez máis o tempo dános tristemente a razón".n

Contenido patrocinado

stats