‘Danzando na Escola’ regresa a las aulas de O Porriño
El alcalde, Alejandro Lorenzo, compartió ayer la sesión inaugural en el CEIP Cruz de Budiño con el alumnado del taller de danza que combina aprendizaje y diversión
Las segundas jornadas ‘Danzando na Escola’, organizadas por el Concello de O Porriño, continuarán mañana jueves en el CEIP Antonio Palacios e irán recorriendo todos los centros educativos de O Porriño este mes de noviembre. Ayer, en el CEIP Cruz de Budiño, participaron 149 estudiantes y en total serán más de 1.500 alumnos los que tomen parte en los talleres de Música en Movemento organizados por la Escola de Baile Studio 57, con el objetivo de fomentar el desarrollo integral del alumnado a través de la danza y el movimiento creativo como una forma diferente y divertida de hacer ejercicio.
“É un pracer ver como a danza e a música poden acompañar aos nenos e nenas no seu desenvolvemento, fomentando non só a saúde física, pois é un xeito diferente de facer exercicio, senón tamén a creatividade, a cooperación e o respecto polos demais”, explicaba el alcalde en la sesión inaugural. “Estas xornadas son un exemplo de como a educación pode ser divertida e formativa á vez, e polo tanto seguiremos apostando por iniciativas que acheguen alegría e aprendizaxe ao noso alumnado”, señaló Alejandro Lorenzo.
Por su parte, la concejala de Educación, Carolina González, intervino para explicar que “estes obradoiros son unha proposta pedagóxica coherente cos principios da educación integral, centrada no benestar e desenvolvemento harmónico do alumnado, potenciando aprendizaxes nun contexto dinámico, creativo e motivador”. Tanto el alcalde como a concelleira compartieron con los escolares esta experiencia de movimiento, música y diversión.
La próxima semana es el turno del IES Ribeira do Louro (martes), Escola infantil de Mosende y Aceesca (jueves); y el CEIP de Atios (viernes). El lunes 17, IES Pino Manso, y los días 18 y 20, colegios Santo Tomás y Hermanos Quiroga. La última semana recalarán en el CEIP da Ribeira (día 26) y en CEIP Fernández López (27). “Estes obradoiros promoven creatividade, autocoñecemento corporal, cooperación, respecto e socialización, ao tempo que permiten ao alumnado liberar tensións e aprender a través do xogo e a música, incluíndo ritmos e xogos doutras culturas”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar