Noriega defiende una marea gallega para citas electorales
galicia
Asegura que como nuevo alcalde de Santiago no cobrará más de 36.000 euros netos al año
El candidato a la Alcaldía de Compostela Aberta, Martiño Noriega, apostó ayer por una "marea galega" de cara a las próximas elecciones generales y autonómicas. En una entrevista ayer en Cadena Ser, Noriega defendió que las candidaturas de unidad popular han demostrado "un potencial terrible" tras los resultados cosechados por estas en los comicios municipales. Por esta razón, se ha mostrado partidario de que este potencial se traslade a otros ámbitos: "Eu son dos que pensan que non solo é posible, senón que é necesario que iso teña unha tradución a outros ámbitos", dijo.
"Non só os partidos poden ser os promotores, aí ten que haber motor cidadán", opinó, para luego hacer hincapié en la importancia de "manter ese equilibrio", que ve "importante".
Noriega cree que el BNG se acabará sumando al movimiento de unidad popular: "O BNG ten moito que achegar a este proceso, mentres entenda que é un capital que pon a un espazo mestizo para o país". "O tempo dirá se se consegue co BNG esa grande mesa de unidade popular para cambiar as cousas, eu creo que si", auguró.
Noriega indicó que, como alcalde de Santiago, racionalizará los salarios en la administración. De hecho, subrayó que no cobrará más de 36.000 euros netos al año. "Segundo o código ético de Compostela Aberta, o teito do meu salario vai estar en 36.000 euros netos. Agora, o alcalde de Santiago cobra 70.000 euros brutos", criticó.
Noriega también considera que emergerán nuevos liderazgos de aquí a las elecciones a la presidencia de la Xunta: "Eu moitas veces digo que ninguén coñecía a Xulio Ferreiro hai dous anos, e dentro de dous días vai ser o alcalde de A Coruña".
Noriega consideró además que el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, debe "empezar a asumir" que "acabou co capital de credibilidade que tiña diante da cidadanía galega". "Andar permanentemente instalado no discurso do medo forma parte do pasado", defendió, para luego asegurar que "la gente ya no se cree estos cuentos".
Preguntado por una posible falta de experiencia en la gestión, el candidato a la Alcaldía de Compostela Aberta sostiene que esto "da frescura". "E porque a miña propia experiencia me di que a frescura e as ganas de facer cousas remata por ser positivo", señaló.n
Contenido patrocinado
También te puede interesar