Llevan a pleno la inseguridad de la “senda verde” en Ponteareas
La EP-4001, entre Canedo y Fontenla, es un peligro para los peatones, sin aceras ni cunetas
La seguridad peatonal de la carretera provincial EP 4001, a su paso por la parroquia de Fontela, en Ponteareas, sigue siendo una asignatura pendiente pese tratarse de una reinvidación insistente por parte de los vecinos.
El grupo municipal de Alternativa Ciudadana de Ponteareas ha cogido el testigo y presentará el próximo lunes 31 de mayo una moción al pleno con esta reivindicación vecinal, tal y como anunció a este periódico. La iniciativa será defendida por el concejal Luís Rodríguez Cerdeira, poniendo el foco en el riesgo para los peatones que tienen que circular por ese tramo.
“É mais que coñecido que este vial non ten beiravía para garantir a seguridade dos peóns que a transitan como camiño de comunicación senón tamén porque é unha vía moi utilizada no so pola veciñanza da zona senon como ‘Senda Verde’ que comunica os barrios de Canedo con Fontela”, explica el portavz de ACiP, Juan Carlos González Carrera.
“O Concello dá a calada por resposta sendo máis que coñecida esta situación desde hai anos”. Una problemática que requiere solución y que los vecinos “veñen demandando, pero que polo de agora segue sen resposta do goberno local pola submisión do BNG-PSOE ante a Deputación Provincial como responsable e propietaria deste vial". Pero -señalan González Carrera y Rodríguez Cerdeira-, ambos partidos del bigobierno de Ponteareas “están calados defendendo antes as súas siglas e propios intereses antes que á veciñanza”.
Desde ACiP " o temos claro, voltaremos reclamar no vindeiro pleno algo tan esencial”, y que además, no es una obra tan costosa pues las propias cunetas están abiertas y canalizándolas “teriamos xa unha beiravía de máis dun metro”. Y no valen “excusas, estamos a falar de obras que perfectamente as pode realizar o servizo de mantemento da propia Diputación de Pontevedra". ACiP lo tiene claro: “nós non imos parar de demandar algo tan esencial como a seguridade dos peóns, e seguiremos presentado propostas ou mesmo tomando outro tipo de medidas para conseguir un dereito fundamental da cidadanía de Ponteareas".
Contenido patrocinado
También te puede interesar