Alternativa por Mondariz ante la “parálisis” del Concello
Con más del 80% del presupuesto ya gastado, la situación económica a día de hoy es preocupante y compleja, alertan desde el grupo mayoritario de la oposición, AporM
En 10 meses, el gobierno municipal de Mondariz con Pablo Barcia en la alcaldía (PP), “no ejecutó ninguna obra”, afirman desde Alternativa por Mondariz a través de una nota de prensa. El Plan+Provincia 2024, aprobado por la Diputación de Pontevedra que iba destinado al saneamiento de la parroquia de Vilasobroso; compra de material para servicios sociales (incluido un coche); material para el Concello como señales, contenedores o una compactadora así como obras en las parroquias de Riofrío, Frades, Lougares y Meirol. "Obras que non están” y que según AporM “nin se sabe nin se esperan”.
Pero además de estas obras del Plan+Provincia 2024, había otras previstas para ejecutar entre este año y el pasado, “pero a día de hoxe tamén están sen executar” como por ejemplo las del campo de fútbol “que están paradas e non se sabe cando se irán retomar e finalizar”.
Alternativa por Mondariz durante su gobierno “deixara falado e negociado coa Consellería de Turismo da Xunta de Galicia e coa Comunidade de Montes de Toutón, a construción da Senda da Levada, que xa contaba con partida orzamentaria para executala, pero a día de hoxe seguimos sen saber en que situación se atopa”.
Y tampoco se aprecia “ningún tipo de interés por parte del actual gobierno local” y parece que la hoja de ruta "leva a ningures, xa que non hai intención de elaborar un presuposto nin de regularizar a situación económica do Concello, que é realmente preocupante”.
A todo esto “hai que sumarlle que, actualmente, está xa gastado máis do 80% do presuposto, que pode levar a Mondariz a unha situación económicamente complexa”, señalan desde AporM, puntualizando que la gestión diaria del Concello “está ralentizada, chegando incluso á parálise”.
Y un ejemplo de ello son los tiempos para conceder una licencia municipal ”porque non hai substituto do Secretario habilitado de carreira”. Así las cosas, y en palabras del portavoz de AporM: “isto é un tirar cara adiante, e o alcalde está máis preocupado pola imaxe que se proxecta nas redes sociais que polas necesidades reais da veciñanza, que parece descoñecer”, apunta el líder de la oposición.
Contenido patrocinado
También te puede interesar