vigo

El rodaje de ‘Auga seca’ dejará en Vigo más de un millón de euros

Una escena de la primera temporada de “Auga seca”, con Vigo al fondo.
photo_camera Una escena de la primera temporada de “Auga seca”, con Vigo al fondo.
El equipo permanecerá siete semanas alojándonse en dos hoteles y diez pisos de alquiler

 Portocabo repite experiencia y hoy vuelve a Vigo para rodar la segunda temporada de “Auga seca”. La trama discurre entre esta ciudad y Lisboa. Se suma así a los proyectos cinematográficos que encuentran aquí sus localizaciones, la última “Un asunto privado”, de Bambú para Amazon.
Es la serie gallega que cuenta con mayor presupuesto, supera los dos millones de euros; algo más de un millón se quedará aquí. “A nosa política é aproveitar ao máximo os recursos locais, tanto a nivel profesional como no ámbito dos proveedores”, afirma Alfonso Blanco ‘Fosco’, productor y creador de la serie. Fruto de la cooperación internacional entre Galicia y Portugal, las siete primeras semanas del rodaje permanecerán en Vigo. Con una plantilla que supera los cien profesionales entre técnicos y artistas, más de la mitad es del sur de la provincia. A través de la agencia viguesa Alén Film se encargó de la selección de los figurantes y papeles secundarios. “Coas restriccións do covid remataron por un tempo os cásting abertos, tocoulles tirar de base de datos”, apunta Fosco, que reconoce que en estos momentos se apuesta por valores seguros y profesionales conocidos.
El resto del equipo, procedente de outros puntos de Galicia, Santiago y Coruña, permanecen en la ciudad durante la semana por protocolo anti-convid. La productora trabaja con dos hoteles y con diez pisos de alquiler para alojar a sus trabajadores. A todo ello hay que sumar el gasto en restauración y material.

Acceso restringido al set y grupos burbuja de trabajo

 “Afrontamos unha rodaxe moi especial, condicionada pola pandemia, pero contamos cun equipo excepcional, aos que non só lles pedimos un compromiso profesional, senon tamén persoal, un comportamento responsable na súa vida privada”. Alfonso Blanco y productora Portocabo prepararon unas sesiones con unas medidas muy estrictas y protocolarizado según las directrices dadas por las autoridades sanitarias.
El acceso de personas ajenas al espacio de rodaje está prohibido, incluido los medios de comunicación. Solo estará permitido a los trabajadores y por grupos. Todos los implicados comenzarán las semana haciéndose una PCR: “A idea é estar moi testados e aillados, pretendemos relacionarnos só entre nós”.
Un supervisor se encargará de comprobar en todo momento la desinfección constante y garantizará el suministro de mascarillas y gel hidroalcohólico. “É un gasto extra que doutro xeito sería investido en potenciar a calidade visual da producción”, advierte Fosco, quien reconoce aún así solo es posible por el compromiso personal del equipo, “no se trata só de asinar un contrato, están dando a súa palabra”.
Una vez finalizado el periodo en Galicia, se asumirán las mismas medidas durante al estancia en Lisboa, si la evolución de la pandemia se lo permite.

Alfonso Blanco

Creador de ‘Auga seca’

Alfonso Blanco, ‘Fosco’.

“Esta serie demostra que as audicións en galego tamén poden viaxar”

A nova do roubo dun arsenal militar en Portugal inspirou a Alfonso Blanco a idea dunha serie que se materializou en “Auga seca”.
Como se convirte unha información nun guión para televisión?
Comecei a fantasear sobre o feito real. Dous camións cheos con varias toneladas de armas desapareceron. Pensaban que puideron saír dende Portugal ou mesmo dende Galicia con destino ás guerras de África. Quixen saber que puido ter pasado. Pensei “aquí hai unha serie bárbara”, amais dunha posibilidade de traballar cos medios portugueses, algo que perseguía dende hai tempo.
A colaboración entre as dúas marxes do Miño tamén se aprecia diante das cámaras xa que falan tanto en galego como en portugués.
Esta serie demostra que as audicións en galego tamén poden viaxar. Era un reto. Ao comezo había un pouco de resistencia en Portugal, pensaban que non o ían entender, custou convencelos. Queríamos plasmar a realidade, cando un galego vai a Porto fala galego e cando os portugueses veñen a Vigo usan tamén o portuñol. Ese resultou ser un dos valores da serie, a xente apreciou que non se dobrase.
Por que optou pola coproducción?
Logramos involucrar varias canles e países (a productora SPi para a Rádio e Televisão de Portugal e a Televisión de Galicia), así como a unha plataforma HBO. Garante un orzamento importante e tamén unha maior difusión. Amais contamos cunha distribuidora inglesa para movela a nivel internacional.n

Te puede interesar