Ponteareas retoma su cita anual con el Festival Groba

Fernando Groba (concejal Cultura), Rogelio Groba Otero, Cristina Fernández, Anxo M. Lorenzo, y Vicky Alonso.
photo_camera Fernando Groba (concejal Cultura), Rogelio Groba Otero, Cristina Fernández, Anxo M. Lorenzo, y Vicky Alonso.
Del 13 al 19 de agosto, la Villa del Tea será de nuevo el escaparate musical de Galicia, con conciertos en varios escenarios: uno en Canedo, dedicado a Xosé Represas 

El  Festival  Groba celebra su décima edición del 13 al 19 de agosto en Ponteareas, contando con el apoyo de la  Xunta de Galicia. Una cita con la música de cámara, que según  señaló el director xeral de Cultura, Anxo M. Lorenzo, en representación de la Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades, además de ser un  homenaje al compositor ponteareano,  Rogelio Groba, “xoga un papel esencial na difusión da música clásica en Galicia”. Organizado como cada año por la Fundación Groba, el cartel de la  décima edición del Festival contempla un total de siete conciertos, tres a cargo de la Orquestra de Cámara Galega en diversos escenarios de Ponteareas: uno, el martes 16 de agosto, en el Convento Franciscano de Canedo, dedicado al ex alcalde,  Pepe Represas y con el estreno absoluto de una nueva pieza del maestro Groba inspirada en las danzas antiguas. 

            Destaca el lanzamiento de un programa de ‘mentorship’  con clases gratuitas de música de cámara impartidas por los principales artistas invitados este año y que se complementará con consejos profesionales de ‘management’ y carrera profesional  además de ofrecer  la oportunidad al nuevo grupo residente de presentarse ante el público del festival participando en varios conciertos e incluso compartiendo escenario con alguno de sus mentores. “Poñemos en marcha novas e innovadoras iniciativas, pero tamén damos voz e visibilidade aos grandes intérpretes internacionais que veñen a Galicia a participar nun festival totalmente gratuito para o público”, expuso el  director artístico, Rogelio Groba Otero señalando que, “grazas ás institucións, ao público e a toda Ponteareas, con este festival conseguimos que non se esqueza a obra dunha persoa que tanto traballou pola cultura” en referencia a su padre, Rogelio Groba Groba, que da nombre al Festival y que “é semente de coñecemento, pero tamén de pracer”.

             â€œImpulsamos de novo con máis ilusión se cabe” este Festival  â€œpara poñer  en valor a figura do Mestre Groba, do que cada ano descubrimos unha nova obra agochada coas estreas no programa de actuacións”, destacó la alcaldesa, Cristina Fernández, poniendo en valor “a estreita colaboración” del Concello de Ponteareas, Xunta de Galicia y Diputación de Pontevedra -represtada esta última por Vicky Alonso-, “sen a que non sería posible facer un evento do calado do Festival Groba”.

Te puede interesar