Condado/Louriña

Archivado el recurso contra la edil Vanesa Fernández

Condado/Louriña

CONDADO/LOURIÑA

Archivado el recurso contra la edil Vanesa Fernández

La concejala Vanesa Fernández Soage, concelleira de Emprego e Fomación.
photo_cameraLa concejala Vanesa Fernández Soage, concelleira de Emprego e Fomación.
Según la Audiencia Provincial no cometió ningún delito de prevaricación como habían denunciado miembros de Protección Civil
Vanesa Fernández, concejala socialista que en el mandato anterior ostentaba la delegación municipal de Seguridade Cidadá e Mobilidade, convocó ayer una rueda de prensa virtual para comunicar la resolución firme de la Audiencia de Pontevedra que  desestimó el recurso de apelación de tres miembros de Protección Civil de Ponteareas que habían interpuesto denuncia por prevaricación en 2019. Fernández explicó que, la Audiencia Provincial, desestimó el recurso de apelación por haber apreciado temeridad e impuso el pago de costas a los denunciantes. “A Audiencia dí que esta temeridade apreciase na falta de solidez dos argumentos da parte querelante e o itínere procesal que promoveu coa ocultación da previa existencia dunhas dilixencias informativas en fiscalía”. Por tanto, la ahora concelleira de Emprego e Formación explica que “quedou demostrado que se empregaron afirmación incertas”. Que “non existe ilicitude penal algunha”. Que “a parte apelante pretendía impoñer un procedemento distinto ao que foi asumido”. Que el escrito de impugnación “artículase sobre afirmacións inveraces”. Y que podría haber “mala fe ao por tres denuncias contra a miña persoa”
     En la rueda de prensa, la edil socialista subrayó el daño personal al que se vió sometida, y que durante todo este tiempo “tiven que soportar un asedio brutal nas redes sociais, acentuado por algúns edís do PP que incluso chegaron a pedir a miña comparecencia no Pleno para xulgar o que a Xustiza estaba a resolver”. Y manifestó que “hoxe” (ayer), era un día importante para ella y su familia porque se hacía justicia y señalando que está a la espera de una rectificación por parte de los concejales populares. 

Más en Condado/Louriña
Comentarios