Elecciones 12-J

Caballero pide unir el voto "progresista" en el PSdeG

Caballero estuvo acompañado por Marina Ortega, Rafael Villarino y otros miembros socialistas.
photo_camera Caballero estuvo acompañado por Marina Ortega, Rafael Villarino y otros miembros socialistas.
El socialista aprobará un proyecto "de primeiro nivel" para la intermodal
 El candidato del PSdeG a la presidencia de la Xunta, Gonzalo Caballero, centró parte de su jornada electoral en Ourense, donde estuvo acompañado por la cabeza de lista provincial, Marina Ortega, el portavoz municipal de los socialistas, Rafael Villarino, entre otros militantes del partido. Caballero aprovechó su visita a la ciudad para destacar la reactivación de la campaña electoral y una "mobilización masiva cara á maioría progresista". Caballero apeló a concentrar el voto en el PSdeG, "porque é a única opción de cambio real fronte a un PP esgotado e cun proxecto sen futuro".
Caballero pidió el apoyo a su candidatura "fronte a esa dereita do Casado da confrontación, dun Feijóo esgotado e recortador, fronte á dereita do caciquismo dos Baltar". Señaló además que "vimos a Ourense e nos atopamos a Baltar xunto a Casado, o caciquismo histórico mesturado coa alcaldía do esperpento de Jácome, que resumen o que representa Feijóo para Galicia".
El candidato socialista a presidir la Xunta insistió en el impulso, las ganas y la ilusión del PSdeG porque "a campaña está indo ben á vista da reactivación do electorado". "Queremos construír unha Galicia mellor, porque xogámonos o futuro do país, onde non é o mesmo que goberne a dereita a que goberne a esquerda", remarcó, poniendo el foco en que el PSdeG "xa goberna en cinco das sete cidades, e en tres das catro deputacións agás precisamente a de Ourense, onde temos o exemplo do que representa o PP".
Otro de los elementos centrales del discurso de Gonzalo Caballero en Ourense tuvo a la sanidad como protagonista. El candidato socialista a presidir el Pazo do Hórreo llamó a "rearmar e fortalecer a sanidade pública galega logo de máis dunha década de precarización do emprego sanitario". Se comprometió a una "aposta decidida pola sanidade pública galega convocando 5.000 prazas estables para os profesionais sanitarios, fortalecendo a Atención Primaria, estabilizando o emprego e garantindo servizos nos hospitais comarcais".

Te puede interesar