Elecciones 12-J

Caballero: "A intermodal que fagamos non dividirá barrios"

Villarino, Ábalos y Caballero, saludan a los asistentes al mitin.
photo_camera Villarino, Ábalos y Caballero, saludan a los asistentes al mitin.
El candidato socialista a la Xunta estuvo acompañado en Ourense por el ministro José Luis Ábalos

El candidato del PSdeG-PSOE a la presidencia de la Xunta, Gonzalo Caballero, reafirmó su compromiso para dotar a Ourense de una estación intermodal que no "rompa a cidade e non separe barrios", incluyendo el traslado de la estación de autobuses, "nada máis tomar posesión como presidente". En un mitin celebrado en la ourensana Praza das Mercedes,  Caballero remarcó su intención de modificar el "proxecto prexudicial ideado polo PP" ante el ministro de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana, José Luis Ábalos
Gonzalo Caballero corregirá así lo que calificó como "un dos maiores agravios que o goberno do PP está a executar na terceira cidade de Galicia". El candidato socialista afirmó que "imos cumprir con Ourense porque temos un compromiso coa cidade", proclamó antes de anunciar que "nada máis tomar posesión como presidente da Xunta vou mudar o proxecto da estación da man do Goberno de España co que imos ter a máxima colaboración".

reto aceptado
En el acto celebrado en la Praza das Mercedes, el ministro, José Luis Ábalos, afirmó que "acepta el reto" que le propuso Caballero "porque me preocupa Ourense y me preocupa Galicia. Galicia no le importa al señor Feijóo porque quiere marchar y solo está esperando para que Pablo Casado se  estrelle un poco más", señaló.
Ábalos quiso destacar durante su intervención que "el futuro de Galicia pasa por Gonzalo Caballero" y pidió el voto para el candidato socialista.
Mientras, la número uno al Parlamento por la provincia, Marina Ortega, aseveró que "en tres días podemos reescribir a nosa historia porque estamos ante as eleccións máis importantes e vitais" de los últimos años y criticó al presidente de la Xunta por "atribuírse méritos que son de todos nós" desde la pandemia.

Te puede interesar