redondela

La Senda Verde gana adeptos

La senda uniría por la antigua línea férrea, ahora en desuso,  Arcade con Pontevedra.
photo_camera La senda uniría por la antigua línea férrea, ahora en desuso, Arcade con Pontevedra.

n n nEl BNG de Soutomaior destacó  el gran incremento de participación que se produjo en la marcha por la Senda Verde celebrada este fin de semana con respeto a la ediciones anteriores. Esta inciativa qu epide recuperar la antigua vía del tren desde Pontevedra a Arcade está convocada por los colectivos Pedaladas, Salinas del Ulló y A golpe de Pedal y contó con el apoyo del grupo municipal del BNG de Soutomaior.
En la marcha participaron alrededor de doscientos vecinos del ayuntamiento de Soutomaior a los que hay que añadir los de otros municipios. En este sentido, el portavoz del BNG Manu Lourenzo señaló que “vai polas vías do tren e dun percorrido longo a veciñanza deu unha resposta moi importante. que debemos valorar de xeito moi positivo e por iso queremos agradecer o esforzo tanto das organizacións convocantes como das veciñas e veciños para que poidamos contar cunha senda verde. ”.
El portavoz del BNG en este municipio recordó también que en la organización nacionalista registró hace semanas una moción que se debatirá en el próximo pleno y que exige al gobierno del PP que actúe y construya una senda verde en el trazado de las antiguas vías del tren. “Agora os veciños de Soutomaior puideron comprobar o estado no que se atopa, e todo o mundo puido ver cos seus ollos como dende o ministerio de fomento prefiren ter as vías nun lamentable estado de abandono antes de facer unha pequena inversión para dar servizo á veciñanza. Estamos falando que con 300 ou 400.000 Euros poderiamos ter unha senda verde de primeira e con todos os servizoas que uniría Soutomaior, Vilaboa e Pontevedra. É un investimento moi modesto se o comparamos con tantos outros que fai o o ministerio de fomento e en cambio o servioz para a veciñanza sería importantísimo”, dijo Manu Lorenzo. n

Te puede interesar