fútbol

Cinco mil alegaciones contra la obra del Celta

Comuneros, vecinos y sindicatos presentaron ayer las alegaciones.
photo_camera Comuneros, vecinos y sindicatos presentaron ayer las alegaciones.
nnn  Representantes de la Comunidad de Montes de Tameiga, la Asociación de Vecinos A Portela, de la misma parroquia, varias comunidades de aguas, los sindicatos CIG, CGT y UGT y las organizaciones ecologistas Verdegaia, Ecoloxistas en acción, Extintion Rebelion, Fridays for Future, así como de los partidos BNG, PSOE y GañaMos (G.Común da Esquerda) acudieron ayer al Concello de Mos para presentar cerca de cinco mil alegaciones a la modificación parcial del Plan Xeral de Urbanismo del municipio que se realizó para encajar las obras de la ciudad deportiva del Celta y, dentro de ella, un centro comercial. Los asistentes al acto criticaron de nuevo el proyecto del club vigués, al considerar que supondrá la destrucción de una zona forestal.
Antonio Cajide, presidente de la Comunidad de Montes de Tameiga, indicó con retranca que "esta mañá lin na prensa que a alcaldesa e máis o  concelleiro de Urbanismo se queixaban de que só tiñan catorce alegacións a esa monstruosidade de proxecto que teñen, entón imos botarlles unha man e a presentar unhas cantas máis para que non queden só en catorce. Aquí hai cinco mil".
Por su parte, Maribel, de Ecoloxistas en Acción, criticó que "os promotores desta desfeita enarbolan a palabra progreso como se fora da súa propiedade e esquécense de que o seu progreso trouxo esta crise climática do planeta". n

Te puede interesar