El PP acusa al BNG de hacer alarmismo contra el Sergas

Imagen del actual Centro de Salud y Punto de Atención Continuada, PAC, de Ponteareas.
photo_camera Imagen del actual Centro de Salud y Punto de Atención Continuada, PAC, de Ponteareas.
La alcaldesa en funciones de Ponteareas vuelve a la carga para señalar a la Xunta por el estado"crítico" del centro de salud que se “verá agravado polas vacacións”

Poniendo por delante al Concello, la nacionalista Cristina Fernández, alertaba de nuevo a la población afirmando que el centro de salud de Ponteareas “atópase sumido nunha situación crítica pola falta de persoal médico” y que esta delicada situación se verá “agravada coa chegada das quendas de vacacións para todo o persoal sanitario e facultativo, xa que a Consellería de Sanidade non cubrirá as prazas vacantes”, afirmaba la alcaldesa en funciones, en sus declaraciones públicas. Y por eso, desde el Partido Popular salen al paso de estas afirmaciones “sin fundamento nin datos que sosteñan as súas acusacións”, echándole en cara que,  la Xunta de Galicia, “leva meses á espera de que o Concello de Ponteareas proceda á cesión dos terreos para construir o novo  centro de saude”. 

Por su parte, la Consellería de Sanidade recuerda que lleva meses tomando importantes medidas de las que se beneficia el centro de salud de Ponteareas, como la aprobación de una ley que permite convocar plazas fijas de médicos a través de un proceso muy ágil que no requiere examen de acceso y que, gracias a esa ley, en 2022 se cubrieron  tres plazas vacantes de médico de familia y este año se cubrirán una plaza de médico de familia y dos de Pediatría. Pero esa nueva ley de la Xunta de Galicia -le recuerda el PP a Cristina Fernández-, “foi rexeitada polo BNG, e a candidata nacionalista de Ponteareas parece estar dacordo con ese rexeitamento”. Es más, Fernández Davila y su equipo “votaron en contra -hai escasos meses no Pleno de Ponteareas-, dunha petición do grupo municipal do PP á Xunta para engadir o maior número de prazas posibles de médico para o centro de saúde de Ponteareas”. Es decir, que la candidata del BNG  en Ponteareas y actual alcaldesa en funciones “rexeitou apoiar”  la cobertura de plazas para el  centro de salud y por eso, desde el Partido Popular destacan que el BNG dice una cosa cara a la opinión pública, pero en los órganos de decisión vota lo contrario. “Non vaia ser que os postos de Pediatría se ocupen, que os postos de médico se cubran, que os tempos de atención melloren e que a señora Cristiña Fernández se lle acabe o discurso”. Ahora "o que ten que facer -recomienda el PP-, é autocrítica da súa xestión e deixar de utilizar a xestión da Xunta dende o Concello para centrarse en preparar o traspaso de poderes o día 17”,  señalan desde el  partido más votado el 28M.

Te puede interesar