Clara Millán considera inviable el Área Metropolitana propuesta

La alcaldesa de Cangas, Clara Millán González, del BNG, propondrá mañana al pleno 'trasladar á Xunta a disconformidade do Concello sobre o procedemento seguido para debater e tramitar o anteproxecto de lei de creación da Área Metropolitana de Vigo, deixando ao marxe aos concellos, axentes sociais e grupos políticos, e advertir da inviabilidade da posta en funcionamento da entidade proposta'.

Se trata de la propuesta que defiende el BNG en los concellos, en el caso de Cangas con gobierno local Bloque-PSOE en minoría frente a la oposición PP-ACE.
La regidora tratará de que el pleno acuerde también 'impulsar a reforma da lexislación básica en materia de réxime local, de xeito que resida no Parlamento Galego a capacidade plena sobre o deseño institucional e administrativo das entidades locais de Galicia'. Asimismo, es partidaria de impulsar la instauración progresiva de un nuevo esquema institucional local 'que supoña unha redución das estruturas burocráticas', en concreto, reducir las atribuciones y funciones de la Diputación, y que sean traspasadas a Xunta y concellos, e institucionalizar las comarcas y áreas metropolitanas para asumir las competencias de las diputaciones.
Finalmente, retomar los trabajos desarrollados hasta ahora para crear el Área, mediante la participación de todos los concellos implicados en la propuesta inicial, garantizando un proceso de concertación y consenso'.

Te puede interesar