CONDADO/LOURIÑA

Vecinos de Salceda salvaron la situación del temporal Ana

El PP critica al alcalde 'por mentir' sobre la planificación del Concello y asegura que fue la ciudadanía la que tuvo que señalizar las carreteras para evitar daños mayores 
 

Una de las zonas anegadas en O Cerquido a causa del temporal que azotó Salceda.
Una de las zonas anegadas en O Cerquido a causa del temporal que azotó Salceda.
Vecinos de Salceda salvaron la situación del temporal Ana

El portavos y presidente del Partido Popular de Salceda de Caselas, es tajante: el pasado sábado, 9 de dieiembre, el alcalde "mintió" al  asegurar que se  había activado el Protocolo Municipal de Emerxencias ante la llegada de la galerna 'Ana', y que la Brigada de Vías e Obras estaría en alerta apoyada por Guardia Civil y Policía Local, y de ser neceario, otras empresas de obra civil proveedoras del Concello. 
     “A realidade foi ben diferente” -explica Santiago Rodríguez Davila-, acusando al alcalde de “mentir descaradamente unha vez máis, e o que é peor, á conta das desgracias dos veciños porque non é certo que planificase con anterioridade a chegada do temporal, nin houbo unha reunión previa cos traballadores do Concello para establecer o plan de actuacións". Es más -afirma el portavoz popular-, "Foron os veciños os que chamaron á Policía Local, en vista do desastre da situación, mais  non estaba operativa porque non  traballaron ese día nin estaban en alerta como o alcalde chegou a afirmar".
     Según cuentan desde el PP, en el Ponte do Robal, un coche quedó atrapado por no haber señalización, y se preguntan dónde estaban las  Brigada de Vías e Obras avisando de que hay imágenes que la  maquinaria del Concello estuvo parada. 
     El alcalde, Marcos Besada, según el PP fue más lejos: “chegou a asegurar que o domingo 10, estivera no Cerquido coa excavadora para abrir 'sangras' e evitar que a auga chegase ás empresas, pero non  é certo, só se achegou á zona ao saber que estaba o voceiro do PP cos veciños sinalizando os viais inundados".  Por tanto -insiste Davila-, "como ten poor costume, volveu mentir vendendo fume e propaganda".