condado/louriña

Aplausos para 'señora Alicia', Alfonso Pato y Keka Losada

Foto de familia con Feijóo y el conselleiro Román Rodríguez, y vecinos de Cans muy emocionados en el acto.
photo_camera Foto de familia con Feijóo y el conselleiro Román Rodríguez, y vecinos de Cans muy emocionados en el acto.

Los tres recogieron ayer en Montederramo el 'Premio da Cultura Galega' al Festival de Cans 

nnn  El acto de entrega del galardón tuvo lugar ayer por la mañana en el Monasterio de Montederramo, en la Ribeira Sacra ourensana. El Premio da Cultura Galega en el apartado Audiovisual, otorgado por la Xunta de Galicia, lo recibieron -entre aplausos-, la presidenta de la Asociación Arela, Keka Losada, el director del Festival de Cans,  Alfonso Pato y la gran protagonista: "a Señora Alicia", vecina de esta parroquia porriñesa, que desde los inicios del evento cinematográfico colabora activamente con la organización prestando su finca y su 'jalpón' donde se celebran 'Os coloquios na Leira de Alicia' y los principales conciertoes del festival. 
      "O galardón en Audiovisual é para o Festival de Cans, un encontro audiovisual de produción galega, onde outras manifestacións culturais tamén xogan un papel relevante", esgrimió el jurado a la hora de conceder este galardón. 
      "Organizado anualmente pola Asociación Cultural Arela, baixo a dirección de Alfonso Pato, na parroquia de Cans -no Porriño-, coincidindo co festival de 'Cannes' en Francia, en boa medida polo paralelismo entre os dous nomes, Cunha programación de curtas, estreas de filmes e documentais, coloquios con cineastas, rutas sonoras e diversas actividades que chegan actualmente a máis de 13.000 persoas, Cans convértese nun punto de encontro da creación galega emerxente e nunha gran plataforma de difusión dos novos creadores e creadoras."
      Entre los asistentes, un grupo de  vecinos de Cans "emocionadísimos" invitados por la organización y por el propio festival. También asistió la alcaldesa de Porriño, Eva García de la Torre,  el presidente del PP de Porriño, Alejandro Lorenzo, y Rafael Antela, párroco de San Martiño de Barcia de Mera (Covelo), y promotor de otro evento anual "diferente" que del mismo modo que el Festival de Cans, pone en valor el medio rural: el Ciclo de Música Religiosa, con gran proyección  gallega, nacional e internacional. n

Te puede interesar